Публикация посвящена праву налогоплательщиков общаться с органами налоговой службы Украины посредством электронных документов. Кроме того, в публикации отмечается прямое указание в законодательстве права составления налоговых накладных в форме электронного документа.
Міністерство доходів і зборів України (далі — Міндоходів) у листі від 22.04.2013 р. № 1317/6/99-99-18-06-05-15 нагадало, що відповідно до п. 42.4 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) платниками податків, які подають звітність в електронній формі, може здійснюватися листування з органами ДПС засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Також повідомлено, що з метою однакового розуміння платниками податків та податковими органами електронного документообігу Міндоходів розробленоПам’ятку платника податків про ведення обліку господарських операцій в електронному вигляді та подання документів в електронному вигляді до органів державної податкової служби (оприлюднена у листі ДПСУ від 26.12.2011 р. № 10406/7/18-4017 // «Податки та бухгалтерський облік», 2012, № 8, с. 39).
Від себе додамо, що у цій Пам’ятці податківці, зокрема, дійшли висновку про неможливість складання податкової накладної в електронному вигляді, але, як відомо, він вже втратив свою актуальність, адже після минулорічних змін у п. 201.1 ПКУ така можливість прямо допускається законодавством (про складання податкової накладної в електронному вигляді див. «Податки та бухгалтерський облік», 2013, № 42, с. 38).